Z這tamaska
Jak schudn望?

Pi瘯no jest jedyn rzecz bosk i widzialn jednocze郾ie

 

砰jemy pod presj gubienia niepotrzebnych kilogramów, a ich nie ubywa.
Chodzi o to, 瞠 skuteczne odchudzanie musi opiera si na kilku 瞠laznych zasadach.


Poznaj je:
 

1.  Jedz mniej!

  
2.  Zwi瘯sz aktywno嗆 fizyczn, wykorzystuj ka盥 okazj do ruchu.

  
3.  Zaczynaj je嗆 dopiero gdy czujesz umiarkowany gód.

  
4.  Jedz mniejsze posi趾i, a cz窷ciej.
   

5.  Staraj si je嗆 gównie "za dnia", a znacznie mniej wieczorem.
   
  
6.  Jedz jak najwolniej - je郵i b璠ziesz si spieszy zjesz za du穎.

  
7.   Nie przejadaj si, od sto逝 wstawaj z uczuciem lekkiego niedosytu.

  
8.   Maksymalnie zmniejsz ilo嗆 zjadanego t逝szczu i cukrów prostych.

  
9.   Dbaj o to by dieta dostarcza豉 odpowiedniej ilo軼i bia趾a.

 
10.  Przed ka盥ym posi趾iem wypij szklank niegazowanej wody mineralnej.

 
11.  Spo篡waj帷 posi趾i nie rozpraszaj si np. na ogl康anie telewizji, nie czytaj, nie dyskutuj.

 
12.  Dok豉dnie zapisuj co zjad豉, kontroluj ilo嗆 zjadanego po篡wienia.


13.
  Zrezygnuj z ostrych przypraw, które pobudzaj apetyt.

 
14.  Unikaj nie鈍iadomego jedzenia i 豉godzenia emocji za pomoc objadania si.

 
15.  Nie zniech璚aj si, gdy zdarzy Ci si chwila s豉bo軼i.
To nie oznacza kl瘰ki !

 
16.  Zmie swoje podej軼ie do odchudzania.
Potraktuj nowy sposób 篡wienia i zwi瘯szon aktywno嗆 fizyczn jako pocz徠ek nowego stylu 篡cia.

 
17.  Okre郵 swoj motywacj do odchudzania, wyobra sobie ko鎍owy efekt.

 
18.  Wystrzegaj si tak zwanych Diet Cud. Mono diety skutecznie wyniszczaj organizm!

 
19.  Odchudzanie powinno by POWOLNE!
Ubytek masy cia豉 powinien wynosi nie wi璚ej ni ok. 2-4 kg miesi璚znie.

 
20.  Nie t逝macz swojej nadwagi lub oty這嗆 dziedzicznymi sk這nno軼iami lub chorob.

 
21.  Nie chod g這dna po zakupy!

 
22.  Poprawiaj sobie humor i cz瘰to si u鄉iechaj, to dzia豉!

 
23.  Nie korzystaj z promocji!

 
24.  Oddzielaj t逝szcze i bia趾a od w璕lowodanów i cukrów.

 
25.  Zacznij od male鎥ich kroczków je瞠li codziennie spo篡wa貫 du瞠 ilo軼i s這dyczy nie  odstawiaj ich gwa速ownie.

 
26.  Spo篡waj wi璚ej owoców i warzyw.

 
27.  鑿icz przynajmniej trzy razy
w tygodniu, wybieraj帷 tak form aktywno軼i, jak lubisz.

 
28.  Nie odpuszczaj sobie w weekendy!
Pi耩 dni Twoich stara szybko pójdziena marne.

 
29.  B康 konsekwentna i systematyczna.

 
30.  Zmniejsz spo篡cie czerwonego mi瘰a.

 
31.  Unikaj wysoko przetworzonego jedzenie np. fast foody, konserwy.
 
 
32.  Pami皻aj! -  owoce i napoje to tak瞠 kalorie.

 
33.  Ogranicz alkohol, kaw i czarn herbat.

 
34.  Przy odchudzaniu warto za篡wa witaminy i suplementy.
 
 
35.  Pij wod tylko niegazowan.
Woda gazowana dzia豉 na kubki smakowe znajduj帷e si w jamie ustnej, co pobudza apetyt.
 
 
36.  Zrezygnuj z bia貫go pieczywa, zast瘼uj帷 go ciemnym, pe軟oziarnistym. 
 

37.  Codziennie wypijaj co najmniej 1,5 l wody!
W ten sposób nie tylko oszukasz gód, ale równie oczy軼isz organizm ze szkodliwych toksyn.

 
38.  Zaplanowan ilo嗆 kalorii rozó na 4-5 posi趾ów w ci庵u dnia.
 

39.  Zamiast s這dyczy, jedz 鈍ie瞠 owoce.

 
40.  Pami皻aj o 郾iadaniu! - 40% dziennego kalorycznego zapotrzebowania.


41.
  Spo篡waj kolacj przed godzin 1800.

 
42.  Bardzo wa積ym czynnikiem w odchudzaniu jest pozytywne my郵enie.

 
43.  Zadbaj by najbli窺i Ci wspomagali.
 
 
44.  Alkohol to puste,  lecz tak瞠 kalorie. 
Przy piciu alkoholu tracimy kontrol nad jedzeniem.

 
45.  S這dycze zast瘼uj suszonymi owocami.


46.  Warzywa pomagaj w odchudzaniu, jedz je bez zahamowa.
 
 
47.  Regularno嗆 posi趾ów sprzyja odchudzaniu.

 
48.  Nie nale篡 wa篡 si codziennie.
Sprawdzaj wag tylko jeden raz w tygodniu. 
 
 
49.  Zapomnij o podjadaniu!


50.  Stres nie sprzyja odchudzaniu.


51.  Odchudzanie jest procesem skomplikowanym, odwracalnym i d逝gotrwa造m.
 
 
52.  Nie koncentruj si na my郵eniu o uczuciu g這du.

 
53.  Nie gromad zapasów 篡wno軼i w domu, zw豉szcza s這dyczy.
 

54.  Wprowadzaj co dziennie ma貫 zmiany dzi瘯i którym powoli ale skutecznie b璠ziesz traci kilogramy.
 
 
55.  Wszelka aktywno嗆 na 鈍ie篡m powietrzu, pozwoli tak瞠 dotleni organizm, co znacz帷o przyspieszy procesy metabolizmu w tkance t逝szczowej.


56.  Odchudzanie bez zwi瘯szonej aktywno軼i fizycznej jest zdecydowanie mniej skuteczne.


57.  Zbita i odwodniona tkanka z tendencj do cellulitu wymaga pobudzenia, gdy organizm nie ma mo磧iwo軼i jej spalenia.
Tylko ENDERMOLOGIA czyni to skutecznie!

 
58.  Napisz list korzy軼i jakie przyniesie Ci trwa貫 odchudzenie.


59.  Nigdy nie wracaj do dawnych, nieprawid這wych nawyków 篡wieniowych.

 
60.  Podstaw do w豉軼iwego doboru ilo軼iowego poszczególnych sk豉dników jest piramida 篡wieniowa:

   

Pe軟a tabela kalorii na innej ciekawej naszej stronie:
www.zlotenici.eu

 

Piramida 篡wieniowa jest to graficzny sposób pokazania zalece 篡wieniowych. W 豉twy sposób przedstawia, jakie grupy produktów powinny si znale潭 na naszym talerzu i w jakiej ilo軼i.

Zasad piramidy jest, 瞠 produkty, które znajduj si na dole piramidy s baz naszego 篡wienia, a im wy窺zy poziom tym danych produktów powinni鄉y spo篡wa mniej.
 



Odchudzanie jest sztuk uk豉dania ... zdrowej diety!



Codziennie wprowadzaj kolejne punkty do swojego 篡cia. Zobaczysz jak szybko poczujesz ró積ic i osi庵niesz zamierzony efekt. 

Trzymaj帷 si tych zasad w miar nabieraj do鈍iadczenia i obserwuj w豉sny organizm, wprowadzaj bie膨ce korekty do swoich poczyna. Tak w sferze stosowanej diety jak i aktywno軼i fizycznej.

畝dnych terapii szokowych przy odchudzaniu, tylko cierpliwo嗆 i wytrwa這嗆!

 

Si豉 woli - istota problemu

Podstawowy powód, jaki podaj ludzie gdy jest im trudno schudn望, to brak silnej woli. Gdyby jednak si豉 woli by豉 nam dana „z góry”, wraz z innymi cechami charakteru, osoby obdarzone s豉b wol skazane by造by na niepowodzenia w ka盥ej dziedzinie 篡cia, wymagaj帷ej w豉snej aktywno軼i.
Zazwyczaj tak jednak nie jest – brak silnej woli w jednej dziedzinie, nie przeszkadza ludziom realizowa swoje cele w innej.
Oznacza to, 瞠 wola nabiera swojej si造 wtedy, gdy cel dzia豉nia wi捫e si z zaspokojeniem istotnej potrzeby, a jego osi庵ni璚ie staje si cenion warto軼i.

Równie w przypadku odchudzania – wola zostanie zmobilizowana tylko wtedy, gdy uda si dostrzec w mo磧iwej zmianie g喚boki sens. Pe軟e przekonanie, 瞠 warto podj望 okre郵one dzia豉nie, 瞠 jest ono wa積e i przyniesie wymierne korzy軼i sprawia, 瞠 sytuacja zaczyna by postrzegana jako wyzwanie.
Wówczas nawet pojawiaj帷e si uci捫liwo軼i staj si zadaniami, z którymi mo積a sobie poradzi i które przybli瘸j osi庵ni璚ie celu.
 

Niestety od samego czytania nikt nie schudnie!

 


Tabletki, kremy, ma軼i i i inne z這te 鈔odki na odchudzanie s tylko pod鈍iadomym pobo積ym twoim 篡czeniem.




Niestety bez wyrzecze, potu i samozaparcia nie osi庵niesz sukcesu.



Zajadanie stresu

Podczas stresowych sytuacji mózg wysy豉 do przysadki mózgowej sygna造. Powoduje to produkcj hormonów takich jak adrenalina. Stres redukuje poziom serotoniny (hormonu odpowiadaj帷ego za samopoczucie). Mózg odkrywaj帷 niedobór tej substancji, 膨da od organizmu jej uzupe軟ienia. Pojawia si wtedy ogromna ochota na pokarmy bogate w w璕lowodany (np. czekolad). Podwy窺zaj one produkcj tego hormonu. Jest to 鈔odek przeciwbulowy dla psychiki. Niestety oprócz tego zwi瘯sza si poziom cukru we krwi co z kolei powoduje, 瞠 trzustka produkuje insulin a to z kolei mo瞠 spowodowa uczucie silnego g這du. Wtedy najcz窷ciej si璕amy po co s這dkiego po czym uczucie g這du mija. Nie trwa to niestety zbyt d逝go. Przek御ka spowodowa豉 wzrost cukru we krwi i ca造 proces ulega powtórzeniu. W przypadku wyst瘼owania stresowych sytuacji cz瘰to powy窺zy scenariusz si powtarza i powoduje tycie. W efekcie stresujesz si jeszcze bardziej, zaczynasz je嗆 wi璚ej i tyjesz podwójnie.


Tylko twoja silna wola i determinacja jest gwarantem sukcesu w odchudzaniu!

Pami皻ajmy, 瞠 z ka盥ym rokiem b璠zie nam trudniej uzyska zadowalaj帷e efekty.

Wi璚, jak nie teraz to kiedy?


 


Pozbywaj帷 si zb璠nych kilogramów czujemy si zdrowsi, m這dsi bardziej atrakcyjni!

 


Endermologia – zdrowy sposób na pi瘯no!

Pami皻aj, 瞠 nasze zabiegi s sprawdzone przez wiele kobiet.
Ich skuteczno嗆 jest potwierdzona ich sukcesami.

 

Mo瞠sz by pewna, 瞠 i tobie z nami tak瞠 si uda!

 

Warto tak瞠 pami皻a, i ludzka si豉 wyrasta z jego s豉bo軼i!


Odchudzanie to nie jest pasmo wyrzecze, ale zmiana stylu 篡cia, któr mo積a polubi, a przynajmniej zaakceptowa. Wystarczy, 瞠 zaczniemy dostrzega u siebie tak oczekiwane zmiany.
Kontrolowanie w豉snych emocji nie b璠zie ju problemem, ale 廝ód貫m satysfakcji.

 


Moc kszta速owania w豉snej sylwetki ukryta jest w twojej pod鈍iadomo軼i.


Najwa積iejszy w odchudzaniu jest pierwszy tydzie - nast瘼uje wtedy przestawienie pracy organizmu na tryb spalania tkanki t逝szczowej.

Warto tak瞠 si璕n望 pami璚i wstecz, przypomnie sobie co w naszym 篡ciu by這 wa積e, inspirowa這 nas, pobudza這 nasze emocje. 


Odchudzanie kobiet po czterdziestce


W organizmie zachodz zmiany zwi您ane ze zbli瘸niem si do menopauzy i z okresem ju po jej przej軼iu. Zwykle kobiety po czterdziestce zaczynaj ty, mimo 瞠 nie zmieniaj stylu 篡cia: przybywa im wtedy od 5 do 10 kg. W tym czasie jajniki zwalniaj prac, produkuj mniej kobiecych hormonów: estrogenów i progesteronu.


Zmieniaj si proporcje mi璠zy kobiecymi a m瘰kimi hormonami, czyli androgenami (równie, cho w mniejszej ni u m篹czyzn ilo軼i, wytwarzanymi w ciele kobiety) na korzy嗆 tych ostatnich.
A one sprzyjaj oty這軼i typu m瘰kiego, a wi璚 odk豉daniu si tkanki t逝szczowej na brzuchu, karku, ramionach i nawet twarzy. Jakby tego by這 ma這, zmniejsza si te wtedy produkcja leptyny - hormonu wytwarzanego w tkance t逝szczowej, który jest odpowiedzialny za hamowanie apetytu. Im go mniej, tym szybciej robimy si g這dni, cho 穎陰dek wcale nie musi by pusty. Na dodatek wraz z wiekiem uk豉d trawienny pracuje wolniej.


Wi瘯szo嗆 czterdziestolatek jest te ma這 aktywna fizycznie, a w豉郾ie w tym wieku zmniejsza si masa mi窷ni, które m.in. odpowiadaj za tempo przemiany materii w organizmie.
Te wszystko powoduje, 瞠 gdy kobieta po 40. roku 篡cia nie zmieni trybu 篡cia, przytyje!

ζtwiej wytrwa na diecie, kiedy stworzy si sobie jak najlepsze warunki, równie te psychiczne. To wa積e, bo na efekty odchudzania po czterdziestce czeka si d逝瞠j.

Nawet trzymaj帷 si 軼i郵e diety 1200 kcal i pami皻aj帷 o ruchu (minimum godzina trzy razy w tygodniu), 10 kg mo積a zrzuci najkrócej w ci庵u trzech miesi璚y.

Je郵i wynik jest zadowalaj帷y, nale篡 zwi瘯sza dzienn kaloryczno嗆 posi趾ów o 100 kcal co miesi帷, a dojdzie si do zalecanych 1700 kcal.



Dla wielu dojrza造ch kobiet jedzenie jest gównym sposobem sprawiania sobie przyjemno軼i, a na diecie odchudzaj帷ej trzeba jednak ograniczy ilo嗆 jedzenia, z niektórych produktów w ogóle zrezygnowa i wtedy cz瘰to zostaje puste miejsce, z którego zape軟ieniem odchudzaj帷e si kobiety maj problem. Nale篡 odszuka inne formy aktywno軼i, które sprawiaj rado嗆, poch豉niaj my郵i, odci庵aj uwag od my郵enia o jedzeniu, ciele, odchudzaniu. Cz瘰to jest to powrót do dawnych pasji i zainteresowa.

 



Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia innej naszej ciekawej strony, gdzie znajdziecie Pa雟two szereg ciekawych artykuów:

 

www.zlotenici.eu





 

 




Wykorzystanie tre軼i w celach komercyjnych ! - Ka盥e u篡cie w celach komercyjnych materia堯w z naszej witryny internetowej wymaga uzyskania zgody od W豉軼iciela Portalu AXIS. Za u篡cie materia逝 w celach komercyjnych uwa瘸my ka盥y rodzaj upowszechniania (kopiowanie, modyfikowanie, dystrybucj, transmisj, publikowanie czy prezentowanie) w ca這軼i lub cz窷ci.
O nas - Endermologia - Elektrostymulacja - Z這te Nici - Medycyna Estetyczna - Kontakt